[vc_row bg_type=»image» parallax_style=»vcpb-default» bg_image_new=»id^1739|url^http://lifetime-fitness.gr/wp-content/uploads/2018/12/paroxes-bg.png|caption^null|alt^null|title^paroxes-bg|description^null» bg_image_repeat=»no-repeat» bg_override=»ex-full» css=».vc_custom_1544910192367{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 80px !important;background-color: #f9f9f9 !important;}»][vc_column width=»1/2″][vc_column_text]Εάν θέλετε η άσκηση σας, πέραν από αποτελεσματική, να είναι και διασκεδαστική, τότε η επιλογή ομαδικών προγραμμάτων είναι η καλύτερη λύση. Ακόμη και εάν ο στόχος σας είναι η ενδυνάμωση, το αδυνάτισμα, η ευκινησία ή απλά η βελτίωση της γενικής φυσικής κατάστασής σας, σίγουρα θα βρείτε προγράμματα που σας ταιριάζουν.

Step :  Για τους λάτρεις της προχωρημένης χορογραφίας το Step  αποτελεί μονόδρομο! Μοναδικοί συνδυασμοί πάνω-κάτω και γύρω από το Step υπό τους ήχους δυνατής μουσικής.

CrossJump: To Cross Jump είναι δυναμικό πρόγραμμα που συνδυάζει το τραμπολίνο με  λάστιχα και αλτήρες σε διαφορετικούς τύπους ασκήσεων. Ειδικότερα, περιλαμβάνει ασκήσεις βελτίωσης της αερόβιας και αναερόβιας ικανότητας στο τραμπολίνο σε συνδυασμό με ενεργητικά διαλείμματα, τα οποία περιλαμβάνουν ειδικό ασκησιολόγιο με αντιστάσεις  λάστιχα και αλτήρες.

Το  CrossJump απευθύνεται σε όλους τους αθλούμενους, ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης. Με το Cross Jump θα:

  • Βελτιώσεις την αερόβια και αναερόβια ικανότητα
  • Αυξήσεις την ευλυγισία, την ευκαμψία, τη μυϊκή δύναμη και ισχύ
  • Βελτιώσεις την ιδιοδεκτικότητα και τη συντονιστική ικανότητα
  • Γυμναστείς έντονα, αποτελεσματικά και πολύ διασκεδαστικά

Yoga: Η yoga είναι ένας εναλλακτικός τύπος άσκησης που επιφέρει άμεση βελτίωση στην ενδυνάμωση του σώματος δίνοντας του ευλυγισία, αντοχή, ισορροπία και ευθυγράμμιση ενώ παράλληλα  χαρίζει ηρεμία, ευεξία, πληρότητα και αρμονία.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=»1/2″][vc_column_text]Pilates: Το Pilates είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Joseph Pilate Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος. Σήμερα υπάρχουν άπειρες παραλλαγές ασκήσεων και εκτελούνται σε στρώμα και όχι μόνο χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Pilates ή με ειδικό εξοπλισμό Pilates.

CrossTraining: 60 λεπτά υψηλής έντασης μεταβολικές προπονήσεις με δυνατή μουσική και απίστευτη ενέργεια. Cross Cagefunctional trainingcross trainingιμάντεςkettlebellbosu και όλες οι τελευταίες τάσεις στο παγκόσμιο fitness.

TRX: Το TRX (Total body Resistance Exercise) είναι μια προπονητική μέθοδος που χρησιμοποιεί το βάρος του σώματος με σκοπό να βοηθήσει τον ασκούμενο να αποκτήσει δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, καίγοντας παράλληλα λίπος, επιτυγχάνοντας μυική υπετροφία και διατηρώντας την οστική μάζα, χωρίς κακώσεις και τραυματισμούς. Το TRX απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή φύλλου. Οι ασκήσεις που περιλαμβάνει είναι απλές για τους καλά γυμνασμένους, αλλά και εύκολο να προσαρμοστούν στις δυνατότητες ενός αρχαρίου, ενώ ενδείκνυται για άτομα με μυοσκελετικές κακώσεις όταν παρέχεται με ειδικά προσαρμοσμένες ασκήσεις.

Cycling: Το indoor cycling (ποδηλασία εσωτερικού χώρου) είναι μια μορφή άσκηση σε στατικό ποδήλατο με μεγάλες εντάσεις υπό τον ήχο uplifting μουσικής και τις οδηγίες του instructor που θα σε οδηγήσουν στο:

  • να κάψεις πάνω από 500 θερμίδες ανά session
  • να βελτιώσεις δραστικά την αντοχή σου
  • και να γυμνάσεις όλες τις μυικές ομάδες, με ιδιαίτερα αισθητά τα αποτελέσματα σε γλουτούς και τετρακεφάλους

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]